Snažíme sa budovať triedne aj medzitriedne vzťahy. Deti vedieme k samostatnosti a zodpovednosti, motivujeme ich zapájať sa do pestrej ponuky Rst aktivít, učíme ich relaxovať, podporujeme ich tvorivosť, kreativitu, pomáhame im realizovať sa v aktivitách, ktoré ich tešia, športovými aktivitami ich vedieme k zdravému životnému štýlu a v neposlednom rade ich učíme hlavne k efektívnemu využitiu svojho voľného času a rozvíjať ich potenciál. U prvákov sa sústreďujeme na aktivity, hry spojené s rozvojom motoriky u deti. Hračky a hry deti zabavia a navyše, nenásilnou formou sa vďaka nim rozvíja jemná a hrubá motorika dieťaťa.
Rest time v Narnii má skutočne dlhú tradíciu. Naším ideálom je vytvárať tvorivé prostredie pre naše deti, v ktorom bude mať každé dieťa možnosť zapojiť sa do rôznych druhov aktivít. Snažíme sa budovať triedne aj medzitriedne vzťahy. Deti vedieme k samostatnosti a zodpovednosti, motivujeme ich zapájať sa do pestrej ponuky Rst aktivít, učíme ich relaxovať, podporujeme ich tvorivosť, kreativitu, pomáhame im realizovať sa v aktivitách, ktoré ich tešia, športovými aktivitami ich vedieme k zdravému životnému štýlu a v neposlednom rade ich učíme hlavne k efektívnemu využitiu svojho voľného času a rozvíjať ich potenciál. U prvákov sa sústreďujeme na aktivity, hry spojené s rozvojom motoriky u deti. Hračky a hry deti zabavia a navyše, nenásilnou formou sa vďaka nim rozvíja jemná a hrubá motorika dieťaťa.
Vrava našich detí v čarokrásnej vynovenej Narnii, v jednotlivých fakultách, po dvoch prázdninových mesiacoch dáva najavo, že sa začalo ďalšie putovanie našou kúzelnou krajinou. Aj v Rest time sme začali zvesela. V septembri si postupne osvojujeme, učíme sa, opakujeme rytierske cnosti- pravidlá a ich význam zavedenia nielen tu v škole ale aj v živote. Prváčikovia – novo-pasovaní rytieri Narnie sa postupne zoznamujú s triednou učiteľkou, učiteľkou Rst, s triedou, priestormi školy ale aj ľuďmi stretávajúcich na pôde školy. Všetci sa počas týchto prvých dní spolu veľa rozprávame, smejeme, hráme hry zamerané na lepšie spoznanie sa a vymieňame si zážitky z prázdnin.
Ako vyzerá TÝŽDEŇ v Rest time?
Pondelok do 15:30
Komunitný- zážitkový deň:
Utorok/streda/ štvrtok 14:45-16:00:
Klubová činnosť:
Hry a aktivity sú pripravované na základe stanovených tematických oblastí výchovy: esteticko- výchovná, pracovno- technická, prírodno-environmentálna, spoločensko-vedná, telovýchovná, zdravotná a športová oblasť výchovy.
V kluboch sa budú deti stretávať aj z rôznych ročníkov z danej fakulty, kde má dieťa triedu. To im umožňuje spoznávať žiakov aj z iných tried a budovať tak medzitriedne vzťahy. Kluby sú zamerané najmä na záujmovú a vzdelávaciu činnosť.
Piatok
Komunitný deň:
Advisory- 1 krát v týždni
Jeden krát v týždni mávame spoločnú advisory-triednicku hodinu. Je to pol hodinka spolu s triednym učiteľom, kde je priestor na aktuálne riešenie situácii v triede, individuálne a skupinové rozhovory.
Ako vyzerá DEŇ v Rest time?
OBED
Resttime na 1. stupni začína každý deň obedom. Obedujeme:
RELAXAČNÁ ČASŤ DŇA
REKREAČNÁ ČASŤ
ZÁUJMOVÁ ČASŤ
PRÍPRAVA NA VYUČOVANIE
Kluby na mesiac OKTÓBER: